משלוח חינם בקניה מעל 400 ש“ח

צעצועים משעם

רבים מאיתנו מודעים לחשיבות של אכילת מזון בריא. עבור חלקנו, זה אומר יותר פירות וירקות. אחרים עשויים להימנע מחומרים משמרים ותוספים. עבור חלק, זה אומר רק אורגני, לא מהונדס. אנו מבינים שאנו מושפעים ישירות מהמזון שאנו צורכים, ועלינו לשאוף (גם אם לא תמיד נצליח), לצרוך מזון בריא יותר מאשר ג’אנק פוד. לכל הפחות, אנחנו מרגישים את עקצוץ האשמה לאכול את קופסת הגלידה, או לקבל את ארוחת ההמבורגר פאסט-פוד הזו.

זה נכון לגבי ההחלטות שלנו עבור עצמנו, אבל הורים רבים גילו שהם אפילו יותר זהירים עם ילדיהם. זה דבר אחד לקבל החלטה בעצמנו לאכול מזון לא בריא. אולם, כמטפלים של ילדינו, הסומכים עלינו שנדאג להם, אנו מרגישים אחרת. רבים מאיתנו מוצאים את עצמנו מעודדים הרגלי אכילה בריאים יותר בקרב ילדינו מאלה שאנו מאמצים לעצמנו.

מה שאנחנו לא תמיד מבינים הוא שאנחנו מושפעים מהרבה מעבר למהמזונות שאנו צורכים. גם המוצרים סביבנו משפיעים עלינו. הם עלולים לגרום לתגובות אלרגיות, או שהם פשוט עשויים מחומרים שבדרך כלל אינם טובים לנו ולגוף שלנו. זו אחת הסיבות שאנו מעודדים ומקדמים את השימוש במוצרי שעם בכל מיני תחומים כחלופה לחומרי םסינטטים – כמו ביוגה.

צעצועי ילדים עשויים לעתים קרובות מספוג ופלסטיק – זה זול, זה קל משקל, זה מגיע בצבעים עזים שמושכים את העין (במיוחד כשהם על המדף בחנות). בדיוק מה שהיצרן רוצה. אבל האם זה טוב לילדים שלנו? האם זה בטוח עבורם? צעצועי שעם, כגון בלוקים, הם קלים והיפואלרגניים. יש להם גם מידה מסוימת של גמישות. השילוב של קלות משקל וגמישות הופך אותם לבטוחים יותר מצעצועים מעץ גם במצבים בהם הילדים זורקים את הצעצועים. הם מגיעים בגוון חום נייטרלי רגוע שיכול להיות בעל השפעה מרגיעה על ילדים. זה מאפשר להם להתמקד בבנייה, ולא בגירוי החזותי הצבעוני הבוהק. הבלוקים עשויים גם כמו הבלוקים “של פעם”, ללא חלקים שמתחברים אחד לתוך השני. זה מאלץ את הילד להתרכז באיזון עדין של הבלוקים, במקום להשתמש בכח כדי לחבר את החלקים.

יתרון נוסף של צעצועי שעם הוא הדוגמה שהוא נותן לילדים שלנו בשמירה על הסביבה. למרות שילדך המקסים בן השנה אולי עדיין לא יודע את ההבדל, ביום מן הימים הוא יבין. ואם יש לכם ילדים גדולים יותר בבית, זו הזדמנות מעולה להסביר עד כמה חשוב להשתמש בחומרים מתכלים, להימנע מכריתת עצים ולהיות מודעים יותר לאופן שבו אנו מתייחסים לעולם הסובב אותנו – נטיעת עצים, מיחזור ועוד.

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי תאהבו גם

קבלו 10% הנחה ברכישה הבאה

בהרשמה לניוזלטר