משלוח חינם בקניה מעל 400 ש“ח

איך מתקינים חיפוי שעם

אם אתם רוצים לקנות חיפוי קיר משעם דקורטיבי או טבעי, אך חוששים מהתקנה מסובכת, אתם יכולים להסיר דאגה מליבכם. את הלוחות והגלילים שלנו ניתן להדביק ישירות לקיר עם דבק מגע סטנדרטי. ההתקנה הפשוטה מייתרת את הצורך באיש מקצוע ולכן חיפוי שעם מהווה אופציה זולה יחסית לעיצוב הבית, וזאת מבלי להתפשר על יופי או איכות.  

אז איך תולים לוח שעם? השלב הראשון זה הכנת הקיר. יש לנקות את הקיר מכל אבק או לכלוך על מנת לוודא שהדבק יחזיק באופן מיטבי. על הקיר להיות יבש לחלוטין ולכן אם נעשתה צביעה של הקיר, יש לחכות 14 יום לאחר הצביעה לפני הדבקת חיפוי השעם. כמו כן, יש לוודא עם פלס כי הקירות ישרים. במידה ונגלה כי הקירות לא ישרים, נצטרך לחתוך את לוחות השעם בזווית אשר יתאים לזוויות הקיר.

יש למרוח את הדבק על השעם ועל הקיר ולהמתין בהתאם להוראות הדבק בו תשתמשו. ניתן למרוח עם מברשת או עם רולר. אם משתמשים בדבק מגע סטנדרטי, הכמות הנדרשת היא כ-500 מ”ל דבק מגע לכל 4 מ”ר שעם. אם אתם בכל זאת מעדיפים להמנע מהדבקה של הלוח או הגליל ישירות על הקיר, ניתן להדביק את השעם על משטח קשיח אחר – כגון דיקט או קאפה – ואז לתלות על הקיר עם ברגים או מסמרים. 

המטרה של ההדבקה (לקיר או למשטח אחר) הינו להמנע ממצב בו נוצרים “גלים” בשעם. גלים אלו גורעים מהמראה של החיפוי וכן יכולים לפגום באפשרות לנעוץ נעצים בלוח במידה וזו מטרת החיפוי. לכן, בין אם אתם מדביקים את השעם ישירות על הקיר ובין אם אתם מעדיפים להדביק אותו על משטח אחר, יש לכסות כמה שיותר מהמשטח בדבק (ולא להסתפק במריחה בקצוות בלבד). לאחר ההדבקה, מומלץ לעבור על השעם ולוודא כי אכן מוצמד לקיר. ניתן לעשות זאת עם מערוך פשוט או כל חפץ דומה.

שימו לב – אם תרצו ליצור לוח מודעות מחיפוי שעם דקורטיבי, יש צורך ב”עיבוי” השעם. החיפויים שלנו מגיעים בעובי 3 מ”מ ואילו ללוח נעיצה נדרש לפחות 5 מ”מ כדי שהנעצים לא ייפלו. לשם כך ניתן לרכוש לוח שעם רגיל ולהדביק מאחורה כך שתקבלו לוח נעיצה מיוחד ומעוצב. כך עשו בבית ספר ערערה – מעל ללוח שעם טבעי שמו לוחות של Fiord Blue לקבלת לוח מעוצב עם צבעים מרעננים.

אפשרות אחרת מתאימה במיוחד לחדרי ילדים – גליל שעם בחיתוך אישי על קיר עם צבע גיר מיוחד. כך תוכלו להפוך קיר אחד לקיר יצירות ולתת לילדים להנות ממעשי ידיהם.

החיפויים שלנו – גם הדקורטיביים הדקים יותר וגם הלוחות והגלילים היותר עבים לנעיצה – נוחים לחיתוך עם סכין יפני. אם תרצו לחתוך את השעם, אנחנו ממליצים לעשות סימונים קלים (עדיף בגב השעם במקום שלא יראו), ולחתוך עם סכין יפני וסרגל. 

    1. היי – המחיר מאוד תלוי בסוג החיפוי. יש גלילי שעם בעוביים שונים (וכמובן, מחירים שונים בהתאם). יש גם חיפויים דקורטיביים שהם יחסית דקים ומגיעים בלוחות. מוזמנת להסתכל כאן ולראות את מבחר המוצרים – כל המחירים מצוינים 🙂
      bit.ly/חיפויי-שעם

  1. אשמח להצעת מחיר להדבקה על קיר בשטח של כ 3 מ. אני אוהבת את השעם הדק ולא רוצה לוחות. זה עדיין מחזיק נעצים אם יש גבס מאחורה לא?

  2. האם ניתן להדביק לקיר לוח שעם טבעי 10 ממ עם גרין גלו לשיפור הערכים האקוסטים?

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי תאהבו גם

קבלו 10% הנחה ברכישה הבאה

בהרשמה לניוזלטר