משלוח חינם בקניה מעל 400 ש“ח

בד שעם ומוצרי אופנה משעם

כיום, השעם כבר לא משמש רק לפקקים ולוחות מודעות. השעם משמש לתחתיות, למוצרי יוגה, לריהוט ועוד. תחום נוסף שבו השעם נכנס זה תחום האופנה. ניתן למצוא היום מגוון פריטים שעשוייים מבד שעם, כגון ארנקים, תיקים, נעליים, חגורות ואפילו מטריות!

ארנק עם כיסים פנימיים

אחת הסיבות המרכזיות להעדיף בד שעם זה כי הוא מהווה תחליף טבעוני לעור. השעם מופק מקליפת העץ כך שלא רק שלא מיוצר מחומרים מן החי, גם העץ עצמו לא נכרת כדי לקצור את השעם! הקליפה למעשה מתחדשת ולכן מבחינה אקולוגית, שעם הוא אחד החומרים הכי ידידותיים לסביבה שיש.

כובע בייסבול – נעים ועמיד למים!

מלבד העובדה שמדובר בחומר טבעוני וירוק, יש עוד הרבה תכונות של השעם ההופכות אותו למעולה לפריטי אופנה:

  • טקסטורה טבעית – הבד מתאפיין בטקסטורה מיוחדת שממש מבליטה את המרקם של העץ. כמו שאין 2 עצים זהים, כך כל ארנק, כל תיק, כל כובע יהיה יחיד ומיוחד, עם טקסטורה משלו.
  • משקל נמוך – השעם עשוי מהרבה תאים שמלאים באוויר. המשמעות היא שהחומר עצמו (ולכן מוצרים שעשויים ממנו) קלים יותר משמעותית ממוצרים דומים מחומר אחר. אמנם זה פחות קריטי כשמדובר בחגורה, אבל כשמדובר בארנק או תיק, ההבדל הוא משמעותי!
  • עמידות למים – על השעם יש חומר דמוי שעווה שנקראה סוברין. הסוברין מגן על השעם כך שהוא לא נרטב – עד כדי כך שיש מטריות שעשויות משעם! לכן תוכלו להסתובב עם התיק והכובע שלכם גם בגשם מבלי לחשוש שיהרסו מהמים. השעם גם אנטי-מיקרוביאלי ולא מעלה עובש, ולכן גם בהיבט הזה, השעם הוא בד מעולה למוצרים שעלולים להירטב.
  • נעים למגע – השעם הרובנו מכירים הוא לא בהכרח הכי חלק ורך. רוב האנשים לא חושבים על לוח מודעות כמשהו נעים במיוחד. אבל בד השעם הוא משהו אחר לגמרי – הוא רך ונעים למגע.
  • עמידות – השעם כל כך רך ונעים, אבל זה לא אומר שהוא לא עמיד! השעם לא נקרע או מתבלה בקלות, ולכן המוצרים מתאימים גם לשימוש יומיומי. גם אם התיק קצת התלכלך, אפשר לנקות עם מטלית לחה, אולי עם טיפת סבון אם יש צורך.

המוצרים שלנו מיובאים ישירות מפורטוגל ולכן מדובר בבד שעם באיכות גבוהה מאוד. אם אהבתם את הקונספט של בד שעם, ויש לכם רעיון למוצר אחר מבד שעם, אנחנו מוכרים בד שעם גם לפי מטר! ניתן להשתמש בו לריפוד כסאות, לכריות נוי, לתיקים מעוצבים שלכם ועוד! הבד שלנו מגיע בגוון טבעי ובגוון כחול. שני הדגמים מבליטים את הטקסטורה הטבעית והמהממת של השעם.

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי תאהבו גם

קבלו 10% הנחה ברכישה הבאה

בהרשמה לניוזלטר