משלוח חינם בקניה מעל 400 ש“ח

מוצרי יוגה משעם

תרגול יוגה נהיה יותר ויותר פופולרי בארץ בשנים האחרונות. אם בעבר התחום היה שמור בעיקר עבור השבים מהמזרח הרחוק, היום יותר ויותר אנשים מבינים את החשיבות שלו – החיבור בין הגוף לנשמה, השילוב בין נשימות ותרגול פיזי, העבודה על גמישות ועוד. ישנם סוגי יוגה שונים וניתן לתרגל בסטודיו או בבית, לבד או בקבוצה, כאשר קל מתמיד למצוא שיעורי יוגה.

תרגול היוגה נעשה עם מזרן ולעיתים גם עם בלוקים מיוחדים. מטרת המזרן הוא כמובן לשמש משטח קצת יותר נעים לתרגול התנוחות השונות, במקום לתרגל ישירות על הרצפה הקשה. הבלוקים יכולים להשתלב בכמה דרכים. לעיתים, נשתמש בבלוקים כדי לתמוך בחלקים שונים מהגוף בתנוחות השונות, כמו הגב או הראש. הבלוקים גם עוזרים בתנוחות אשר קשים לנו בגלל המרחק לרצפה. כך למעשה הבלוקים “מקרבים” את הרצפה לצורך התנוחה ומסייעים לתנוחות שמצריכים אולי קצת יותר גמישות.

ואיך כל זה קשור לשעם? גם מזרנים וגם בלוקים עשויים מחומרים שונים. מזרני יוגה לרוב סינטטיים ועשויים מסוגי ספוג שונים. בלוקים ליוגה לפעמים עשויים מספוג, אך לעיתים גם מעץ. אך בשעם הטבע אנחנו מציעים בלוקים ומזרנים עשויים משעם! למה דווקא שעם? אנחנו שמחים ששאלתם 🙂

למה כדאי להשתמש במוצרים משעם?

השעם מופק מקליפות עץ השעם, קליפות אשר מתחדשות באופן טבעי כל כ-9 שנים. לכן, השעם הוא חומר אקולוגי במיוחד. בניגוד לבלוקים מעץ, אשר מיוצר גם הם מחומר טבעי, הבלוקים מיוצרים מבלי לכרות את העץ ולכן אין פגיעה בסביבה. כאשר אנחנו מבינים את החשיבות של החיבור בין הנפש לגוף, חשוב גם לזכור שיש לנו את החיבור בינינו לבין עולם הטבע מסביבנו. השימוש בשעם מאפשר לנו לעבוד על עצמנו מבלי לפגוע בעולם החי.

לשעם יש יתרונות נוספים. תאי עץ השעם מלאים באוויר ולכן מוצרים משעם קלים במיוחד. כאשר מדובר בבלוקים ליוגה, בלוקים קלים יותר נוחים יותר לתרגול. ואם כבר מדברים על נוחות – למוצרי השעם יש יתרון נוסף! הבלוקים משעם פחות קשיחים מהבלוקים מעץ ולכן גם בהיבט הזה הם נוחים יותר. גם מזרני היוגה נוחים במיוחד – בין אם זה המגע הנעים של מזרן מבד שעם ובין אם זה המשטח משעם בשילוב גומי אשר מאפשר אחיזה יותר טובה.

שעם הוא גם נטול ריחות וחומר היפואלרגני, ולכן הוא ממש מושלם לכל מי שסובל מארלגיות או אסטמה או פשוט רגישים לחומרים סינטטיים.

בנוסף לבלוקים, יש לנו גם גלילי שעם וטריזים משעם, המשמשים לתרגולים שונים. את כל מוצרי היוגה שלנו ניתן לראות כאן.

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי תאהבו גם

קבלו 10% הנחה ברכישה הבאה

בהרשמה לניוזלטר