משלוח חינם בקניה מעל 400 ש“ח

יתרונות השעם

למה כדאי להשתמש בשעם? אנחנו ממש שמחים ששאלתם! יש מלא יתרונות לשעם – והנה כמה מהם 🙂

  • קל – השעם הוא חומר שקל מטבעו. למעלה מ-50% מנפח השעם הוא אוויר! המשקל היחסית נמוך הופך את מוצרי השעם לנוחים במיוחד לשימוש, במיוחד מוצרים כמו מוצרי יוגה!

  • אטום – נוזלים לא חודרים לתוך שעם ולכן הם מעולים כפקקים ליין. כיום יש שימוש הולך ונרחב בבד שעם כתחליף טבעוני לעור. גם הבד אינו נהרס אם נרטב, כך שזה לא רק טבעוני ונראה נהדר – זה גם פרקטי ולא נהרס בקלות 🙂

  • מבודד – השעם מבודד תרמית, אקוסטית וגם בולם ויברציות. בעוד יש לוחות שעם שמיועדים לבידוד, גם לשעם “רגיל” יש יכולות בידוד ומשפרות את האקוסטיקה בחדר ומסייעות בשמירה על טמפרטורה נוחה.

  • גמיש ודחיס – זוכרים שאמרנו שלמעלה מ-50% מהנפח של שעם הוא אוויר? אז בזכות כך, השעם גם דחיס. כלומר, ניתן לשים עליו לחץ ולמעשה להוציא את האוויר מהתאים. כשנשחרר את הלחץ, השעם חוזר למצבו הרגיל! דוגמא אחת שרבים מאיתנו מכירים זה פקקי שעם בתוך בקבוק יין. בעוד שהפקקים נדחסים לתוך הבקבוק ולעיתים נשארים שם במשך שנים, כאשר אנו חולצים את הפקק, הוא מתרחב חזרה ולכן אינו תמיד נכנס בקלות בחזרה לתוך הבקבוק.

  • היפואלרגני – השעם הוא חומר היפואלרגני. לכן הוא מתאים במיוחד בבתים וסביבות בהם יש אנשים שרגישים לחומרים שונים, כגון חומרים סינטטיים.

  • מעכב אש – כשאנחנו חושבים על שעם, שהוא עשוי מעץ, יש חשש שאולי הוא דליק יותר מחומרים אחרים. עם זאת, השעם דווקא אינו בוער בקלות ואף מעכב התפשטות שריפות. כמו כן, גם כשהשעם כן נשרף, הוא נשרף בלי אש ולכן הוא גם לא מפריש גזים רעילים בעת השריפה.

  • מתחדש וניתן למחזור – השעם הוא חומר עמיד ולכן ניתן למחזר אותו במגוון דרכים. ישנו מחזור תעשייתי הכולל גריסה מחדש של השעם ויצירת מוצרים חדשים. ניתן גם להשתמש במוצרי השעם הקיימים בדרכים חדשות. לדוגמא, ניתן לייצר תחתית לסירים מפקקי יין ישנים. התחתית תגן על השולחן מפני חום הסירים, ולכם יש מה לעשות סוף סוף אם אוסף הפקקים שצברתם 😉

  • מתכלה – השעם, כחומר טבעי, הוא מתכלה. אנחו שומעים הרבה על הסכנות של השימוש בפלסטיק, לעיתים זה נשמע בהקשר של כלים חד פעמיים. הבעיה עם פלסטיק הוא שהוא אינו חומר מתכלה. לסכו”ם חד פעמי יכול לקחת עד 1000 שנה עד שהוא מתפרק! השעם, לעומת זאת, מתפרק מהר יותר ואינו מזיק לסביבה.

מכירים עוד יתרונות לשעם? ספרו לנו ונוסיף לרשימה 🙂

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי תאהבו גם

קבלו 10% הנחה ברכישה הבאה

בהרשמה לניוזלטר