משלוח חינם בקניה מעל 400 ש“ח

צביעת שעם

בעוד חיפויי השעם מגיעים במגוון וצבעים וטקסטורות, לעיתים נעדיף לקחת דווקא את השעם הסטנדרטי. לפעמים זה בגלל הגודל (השעם הסטנדרטי מגיע גם בגליל, ולא רק בלוחות), לעיתים זה בגלל העובי (השעם הסטנדרטי מגיע בלוחות של עד 25 מ”מ) ולפעמים זה פשוט עניין של העדפה 🙂 צביעת שעם יכולה להפוך את השעם הסטנדרטי שלכם לשעם ייחודי.

צביעת שעם – איך ומתי?

השעם הוא חומר שמאוד נוח לצביעה – ניתן לצבוע עליו עם צבעי גואש, אקריליק וספריי. ניתן להשתמש ברולר או מברשת, תלוי כמובן מה גודל האזור אותו אתם צבעים. יש לשים לב כי בגלל הטקסטורה המעט מחוספסת שיש לשעם, לעיתים יהיה צורך בשכבה נוספת או אפילו 2 על מנת שיווצר מראה אחיד לכל השעם.

אפשר לצבוע שעם על מנת ליצור לוח מודעות אישי ומעוצב. אפשר להשתמש בשבלונות שונות כדי ליצור דוגמאות שונות, אפשר גם לצבוע שעם כחלק מיצירה. ניתן לרכוש שבלונות לקיר ולהשתמש בהם כדי לשדרג את לוח המודעות שלכם. ניתן לרכוש תחתיות שעם ולצבוע אותם וכך להכין סט של תחתיות אישיות. בגלל גודלם הקטן יחסית, יותר קל ליצור דוגמאות וציורים עם מברשת קטנה. גם כאן ניתן להשתמש בשבלונות כדי ליצור דוגמאות. ניתן גם להשתמש במסקינג טייפ וליצור מראה של ויטראז’. ניתן לראות בסרטון למטה הוראות פשוטות, מצוין ליצירה עם הילדים!

צביעת שעם מאוד פשוטה ואין צורך בכישורים מיוחדים, אבל אם אתם עדיין מתלבטים או לא בטוחים, מוזמנים לדבר איתנו ונשמח לייעץ לגבי כל האפשרויות – השמיים הם הגבול!

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי תאהבו גם

קבלו 10% הנחה ברכישה הבאה

בהרשמה לניוזלטר