משלוח חינם בקניה מעל 400 ש“ח

שאלות נפוצות

ממה עשוי השעם?
השעם עשוי מקליפת עץ אלון השעם. הקליפה בדרך כלל מעובדת וממנו יוצרים מגוון רחב של דברים נפלאים. ישנם גם מוצרים שמשתמשים בקליפה בצורתה הטבעית.
מאיפה השעם מגיע?
המדינה אשר מפיקה הכי הרבה שעם הינה פורטוגל. בעוד שמבחינת כמות העצים, יש לה רק 34% מעצי השעם בעולם, היא מייצרת כמעט 50% מהשעם העולמי! שעם הטבע מייבאת את מוצריה ישירות מפורטוגל, כי לאחר כמעט 70 שנות ניסיון עם החומר, אנחנו יודעים שהשעם באיכות הגבוהה מגיעה מפורטוגל. שעם הטבע גם מייצרת ומעבדת את השעם ליצירת דברים נפלאים – כחול לבן. 
מה ההבדל בין שימוש במוצרי העץ ומוצרי השעם?
גם מוצרי עץ וגם מוצרי שעם מבוססים על חומרים טבעיים ומתכלים, ולכן עדיפים על חומרים סינתטיים אחרים. עם זאת, בניגוד למוצרי עץ, מוצרי השעם מופקים רק מקליפת העץ. למעשה מקלפים את הקליפה מהעץ והקליפה מתחדשת בעצמה כל כ-9 שנה. לכן, השעם הוא מוצר יותר ידידותי לסביבה כי אינו מצריך כריתת עצים. 
אלו דברים אפשר לייצר משעם?
רובנו מכירים את המוצרים היותר “קלאסיים” – פקקים ליין ולוחות מודעות. אך השימוש בשעם הולך ומתרחב למגוון מאוד רחב של תחומים. כך תוכלו לראות חיפויי קירות, ריהוט, מוצרים ליוגה, מוצרי אופנה, כלי שולחן ועוד הרבה מאוד מוצרים, השמיים הם הגבול!
יש לי רעיון מדהים לשעם! איך אפשר לקבל שעם לפי מידה?
כעיקרון, נוח מאוד לעבוד ולחתוך באופן עצמאי את השעם. עם זאת, אם אתם מעדיפים שנבצע עבודות חיתוך מיוחדות עבורכם, דברו איתנו. 
מה היתרונות של השימוש בשעם?
מלבד היתרונות הסביבתיים המוזכרים לעיל, לשעם יש עוד יתרונות. כך לדוגמא, שעם הוא חומר מבודד, גם תרמית וגם אקוסטית. המשמעות היא שחיפוי קיר משעם לא רק נותן מראה אסתטי ומיוחד, אלא גם מענה פרקטי. בתחום היוגה, שימוש בבלוקים משעם מאפשר לכם להשתמש בחומר טבעי, בלי לאבד את הגמישות הקלה של הספוג שחסר בבלוקים מעץ. 
מה החסרונות של השימוש בשעם?
השעם הוא חומר טבעי ומתכלה וככזה, יכולת העמידות שלו בהשוואה לחומרים סינטטיים ומלאכותיים אחרים, היא פחותה. למשל, השעם מתייבש בעמידה ממושכת מול השמש לכן יש חשיבות בצמצום חשיפה שכזו. למרות שהשעם ידוע בגמישות שלו, הוא עדיין שביר ולכן יש לנהוג בו בעדינות.
איך שומרים על השעם שלי?
מונעים בעיקר חשיפה ממושכת לשמש או קרבה למזגנים אשר פולטים אוויר יבש. השעם יכול לבוא במגע עם מים, אך לא באופן ממושך. אם מעוניינים לנקות את השעם, עושים זאת עם מטלית לחה במגע מהיר. יש מוצרים משעם שמכוסים עם לכה מיוחדת השומרת על השעם והם נוחים יותר לניקוי, כמו חיפויי השעם שלנו.
איך מחפים קירות וארונות משעם?
בקלות! מוזמנים לקרוא על כך בבלוג מיוחד שכתבנו במיוחד בשבילכם כאן
מה זאת אומרת “טבעוני”?
טוב ששאלתם! כשאנחנו חושבים על המונח “טבעוני”, מיד חושבים על אוכל טבעוני, כלומר אוכל שמקורו לא בבע”ח, כמו בשר וביצים. עם זאת, המונח התרחב לאורח חיים כללי שנמנע מכלל המוצרים שמקורם בבעלי חיים, לדוגמא, עור וצמר. בד השעם, שעשוי משעם מעובד בצבעים וטקסטורות שונות, הוא למעשה תחליף טבעוני לעור – הוא רך וגמיש, עם מראה יוקרתי, אך ללא ניצול בעלי חיים. משתמשים בבד הזה להכין ארנקים, תיקים, חגורות, כובעים, נעליים ואפילו מטריות!

יש לכם שאלה אבל היא לא ברשימה? מוזמנים ליצור איתנו קשר ונענה לכם בהקדם  האפשרי

    1. היי אסתי! יש אפשרות למשלוח לכל המוצרים באתר. יש גם אפשרות לאיסוף עצמי מהחנות בתל אביב – מה שנוח לך 🙂

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי תאהבו גם

קבלו 10% הנחה ברכישה הבאה

בהרשמה לניוזלטר