משלוח חינם בקניה מעל 400 ש“ח

איך בוחרים פקק שעם לפי מידה

הבחירה של פקק שעם על מנת לסגור ולאטום כלים, נעשית נפוצה יותר. השעם כידוע הוא חומר טבעי, ובעוד פקקים סינטטיים אחרים מפרישים כימיקלים מסוכנים ואף יוצרים לעתים טעמי לוואי בכלים המאחסנים מזון, השעם הוא פקק שהטבע העניק לנו ושקיים כבר מאות שנים. מלבד היתרונות הברורים של השעם על פני פקקים אחרים, הוא גם מוסיף לנראות של כלים בצבעו המיוחד ובבולטות שלו. פקק השעם הוא נעים למגע והאלסטיות שלו מאפשרת פתיחה נעימה ומהירה של הכלי, לצד יכולת האטימות הגבוהה שלו. 

אחת ההחלטות הראשונות שאתם צריכים להחליט לגבי פקק השעם הוא הדחיסות, ככלל פקקים בעלי דחיסות “גסה”, כלומר עם גרגרי שעם עבים יותר, יותר עמידים במגע עם מים ולכן נהוג להעדיפם בכלים המכילים נוזלים. פקקים בעלי דחיסות “דקה”, כלומר עם גרגרי שעם קטנים, אלסטיים יותר.

כאשר הפקק בא במגע עם נוזלים, יש לקוחות המעדיפים (ואולי אף רצוי) להוסיף לקה מיוחדת על השעם, לצורך הגברת האטימות בכלים בהם השימוש הוא לטווח ארוך. 
הפקקים מתאימים לצנצנות, לבקבוקים, לכלי קרמיקה, לטרריומים ועוד. 

כך לדוגמא, אחת הלקוחות שלנו, ניצן גלעד, השתמשה בפקקים שלנו לכלי לבשמים, להשלמת סט ההבדלה המדהימה שייצרה. 

לקוחה אחרת, שניתן למצוא בפייסבוק ובאינסטגרם בעמוד Charlotte’s Studio, משתמשת בפקקים שלנו למלחיות ופלפליות מקסימות שמכינה, ואפילו משלבת את הפקק כארובה. כאן מדובר בפקקים מסוג RL

השמיים הם הגבול! אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר לקבלת פרטים נוספים.

  1. שלום(:
    אני רוצה לקנות פקקי שעם לסגירת מלחיות קרמיקה, איזה פקקים יתאימו? בפקקי ה-RL המידות הן במילימטרים? אני צריכה את הפקקים לתחילת יוני ורואה שהחנות סגורה כרגע, האם היא פתוחה לאיסוף עצמי? תודה ושבוע מעולה

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי תאהבו גם

קבלו 10% הנחה ברכישה הבאה

בהרשמה לניוזלטר